dinsdag 14 februari 2012

Day 45 - Valentines Day Message and Love Angel

First of all I want to share a picture with you which I shared on my other blog 365 dagen creatief

Allereerst wil ik deze foto met jullie delen die ik gedeeld heb in mijn andere blog 365 dagen creatief



I made the heart myself on day 57 and the love string on day 58 from my 365 days project.
The beautiful Love Angel I bought last year in a reading shop 'Boekhandel de Zon' in Heerlen.

Ik heb het hartje zelf gemaakt op dag 57 en het liefdes koord op dag 58 van mijn 365 dagen project.
De prachtige Liefdes Engel heb ik vorig jaar gekocht bij Boekhandel de Zon in Heerlen.




Valentines Day Message (Daily Message);

Remember to bring a sense of the sacred into your romantic love relationship and to seek for safety and shelter together in the only place that it can be found: in God within.

Valentijnsdag Boodschap (Dagelijkse Boodschap);

Denk eraan om een gevoel van heiligheid in je liefdes relatie te brengen en om samen te zoeken voor veiligheid en geborgenheid op de enige plek waar het te vinden is: in je Goddelijke zelf.


Happy Valentines Day !
Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...