woensdag 14 maart 2012

Day 74 - Magical Messages from the Fairies and Present from an Angel

Magical Messages from the Fairies and Present from an Angel
Today I want to share four images with you,
Up on the left is my babybuster with archangel Michael and with a copper Angel next to it.
Up on the right is again a present of MiM, which I received yesterday, a Magic Towel :D.
On the bottom two images fromthe Magical Messages from the Fairies, one of a card I've drawn and one of the booklet.

Vandaag deel ik met jullie vier afbeeldingen;
Boven links is mijn babybuster met Aartsengel Michaël en daarnaast een koperen Engel.
Boven rechts is een van de kadootjes wat ik gisteren van MiM heb gekregen, een magische handdoek :D.
Onderaan zijn twee afbeeldingen van mij orakel 'Magische Boodschappen van de Elfen', eentje van een kaart die ik heb getrokken en eentje van het boekje.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...