zondag 3 juni 2012

Dag 155 - Weer een hele verzameling Engelen in Praag

Zo vandaag ben ik een beetje laat met mijn engelenblog, deze keer een negen-luik ;) met Engelen die vandaag allemaal op mijn weg gekomen zijn. Het waren er veel meer maar die deel ik op een later tijdstip nog wel eens.

Boven zijn aan weerszijden engelen bij een kerk naast het winkelcentrum Palladium (mmm hoop dat ik dat goed heb gespelt ;)).

Daar tussenin een engelenbeeldje in een klokkenzaak in de Joodse wijk.

Die moderne engel hangt in het Palladium.
Rechts in het midden is een engel ook vlakbij de Joodse wijk, volgens mij bij een concertgebouw.

Het plafond met engel en de reeks beneden was in/op een kerk waar je dus wel eens in kon zonder betaling.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...