zondag 4 november 2012

Dag 309 - Prachtig Engeltje én Wow Kast

Gisteren stuurde Jenneke me een link naar een foto, met erbij geschreven 'dit is nu net een kast voor jou'.

En geloof me toen ik gisterenavond op de link klikte (we waren net terug van een verjaardag), viel mijn mond letterlijk open...Wow wat is die prachtig, die mega vleugels..Yesss dit is echt een kast voor mij.
Dat heb je heel goed ingeschat Jenneke :D, thanks for sharing!

Dit is de link; http://decoratethefuture.tumblr.com/post/4686856332


Gisteren op de verjaardag heb ik ook een foto gemaakt van een engeltje, so cute, zo mooi. Ik had haar het liefst niet teruggegeven ;).
De dame in kwestie die het engeltje in haar bezit had, had dit engeltje gisteren op een beurs gekocht, ik denk dat het een handwerkbeurs was...wetende dat haar ouders een handwerkwinkel hebben. Ze had een paar vilten items gekocht, een kerstboom, een hert en het engeltje. Maar het engeltje was van een hele andere kwaliteit, super zacht, en het jurkje eronder leek wel van zijde, oh hebbe hebbe...


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...