maandag 3 december 2012

Dag 338 - Engelenverwennerij van Lovely Tough Cookie

Oh ik kreeg toch zulke lieve post vandaag. Ik ben er helemaal happy mee!
Lovely tough cookie stuurde me een hele envelop met leuke en lieve spulletjes, vooral Engelen verwennerij :D.

Ze schreef op het lieve (Liefgoed) kaartje met elfjes en een hertje dat ze zelf de drie retro engelen het leukste vind.
Én of die leuk zijn! Super leuk <3 data-blogger-escaped-.="." data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-i="i" data-blogger-escaped-love="love" data-blogger-escaped-them="them">
Máár die Liefgoed ansichtkaart en die kaart met de engel en kabouters vind ik super. Hij is van Sulamith Wülfing, The Christmas Angel. Prachtig is deze kaart :).

Ook kreeg ik prachtige poezie plaatjes, een gelukspopje engel (ik heb er eens eentje van MiM gekregen maar dat is weer een hele andere, leuk :)) én een vrolijk boekje; 'Elfenheuvel' met prachtige plaatjes erin.

Het kaartje met de blote engeltjes is niet echt mijn smaak (niet boos op me zijn lieverd, maar ik zeg het er nu bewust even erbij zodat anderen weten waar ik wel en niet van hou), maar wie weet kan ik daar dan weer eens iemand anders een plezier mee doen.

Heel erg bedankt voor deze lieve verrassing, leuk dat je deze spulletjes allemaal met zo veel liefde voor me hebt uitgezocht :D. Dikke knuffel!


Angelic Love from Susan















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...