zondag 9 december 2012

Dag 344 - Engeltjes in Aken

Gisteren zijn we even in Aken geweest. We wilden naar de kerstmarkt, maar waren er later als gepland en toen we zagen hoe druk het was in de stad verging ons de zin al snel. Er liepen busladingen Engelsen, Belgen, Nederlanders rond en dat is wel het laatste waar ik zin in heb en manlief nog veel minder.

Ik hoefde zelf niet zo nodig de hele kerstmarkt te zien, ik was eigenlijk op zoek naar één speciaal engeltje.
Dus alleen die kant van de markt bekeken waar ik het al eens eerder heb gezien, maar ik zag de engeltjes die ik zocht niet in die kramen dus zijn we met de wiedeweerga weer van de markt gevlucht.

Onderweg en in de auto miniaturen winkel zag ik wel wat engeltjes, dus ik heb maar een paar foto's die ik met jullie deel.
Twee van in de etalage van een brillenwinkel, eentje bij Classic Mini Cooper modellen en één kerstmarkt foto met onderin een engeltjes lamp :).


Angelic Love from Susan

Ps. Ik ben eens even gaan surfen en heb een afbeelding gevonden van de Jim Shore engelen waar ik dus op zoek naar was op de kerstmarkt. Zo'n engeltje met kerststal :).
Ik heb ze eens voor weinig geld gezien en vind het nog steeds balen dat ik haar toen niet gekocht heb. Maar ze komt nog wel eens op mijn weg ;).











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...