dinsdag 18 december 2012

Dag 353 - Victoria's Secret Fashion Show 2012

Zo lieverds ik heb net genoten van de Victoria's Secret Fashion Show 2012.

Gisteren avond heb ik wel een klein stukje gezien, maar manlief wilde Bones kijken (hij zag te weinig kontjes ;)) en daar kijken we normaal ook iedere week naar en de show was ik op aan het nemen, Bones en CSI ook hoor, dus genoten van Bones.

En nu net dus lekker genoten van de show. Wat een prachtige outfits en die vleugels. Ik ben me aan het bedenken welke mijn favoriet is...moeilijk...maar er was eentje waar mijn hart sneller van ging kloppen.
Vleugels die zo van een onderrok zouden kunnen gemaakt zijn, van een ouderwetse hoepelrok beter gezegd.
Die vond ik zelf wel heel gaaf, doet me meteen denken aan de Elf Fantasy Fair.

Zalig was het om naar die bruisende modeshow te kijken en wie weet kijk ik hem nog wel eens, want manlief ik heb genoeg kontjes gezien hihihi.
En ik geniet dan nog eens van alle pracht en praal en kijk om de graatmagere modellen heen. Gelukkig zijn er een aantal die wel wat meer vlees op de botten hebben.

Ikzelf ben volslank, denk Rubens, met alles erop en eraan.
Straks als de Elf Fantasy Fair is in april loop ik wel weer mijn eigen show, in een prachtige jurk die mooi verhult en ook mooi tentoonstelt ;) :p.
Ik kijk er al naar uit, de kaartjes zijn gekocht, nu nog gaan oefenen op mijn plateauzolen laarzen...


Angelic Love from Susan


Ps. Meer foto's te vinden onder het label Victoria's Secret Angel







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...