zaterdag 1 december 2012

Engelen waar ik blij van wordt

Syl vroeg in een reactie op de engeltjes die ik deelde van de kerstmarkten in Keulen, van welke engelen ik blij wordt.

Ik heb net een aantal collages gemaakt met engelen die ik heb en die ik leuk vind, maar kan er zo nog wel een héleboel maken ;).
Ik hou van leuke vrolijk gekleurde engelen.
Ik heb een poging gedaan om een beeld te geven van het soort engelen waar ik van hou.

In een van de collages staat ook een afbeelding van het engeltje dat ik op een van de kerstmarkten in Keulen kocht. Je ziet het hangen in de boom. Het is een plat houten hangertje met een groot hoofd erop. Dit engeltje sprak me gewoon meteen aan.

Kijken jullie mee naar de engeltjes waar ik blij van wordt?!
(De Blijmaker Engel komt trouwens uit het krantje van de Intratuin...ik had meteen zoiets van die vind ik leuk...manlief die naast me zat zei ook meteen heel spontaan 'die is wél leuk' ;) hihihi).


Engelen groetjes en knuffels van mij :p.


Ps. Niet boos worden als jouw engeltje (dat door jou gemaakt is of wat ik van een van jullie gekregen heb) er niet bij staat.
Want ik kan nog wel tientallen collages zoals deze maken ;).









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...