dinsdag 1 januari 2013

Nieuwjaarsdag!

Vandaag is het nieuwjaarsdag, voor velen een feestdag om familie en vrienden een gelukkig nieuwjaar te gaan wensen.
Maar wij zijn niet van de feesten dus doen daar niet aan mee.
Natuurlijk wens ik jullie het beste, maar dat doe ik iedere dag.
Ook doe ik niet mee aan nieuwjaars voornemens, mmm kom wel meteen op het woord 'NewYear's resolutions' maar op het juiste Nederlandse woord...
Als je je voorneemt om iets te gaan doen zoals afvallen of stoppen met ongezonde gewoontes, moet je dat doen op het moment dat je dat invalt en niet wachten tot 1 januari.
Niet dat ik hier ga beweren dat je dat niet moet doen, volg vooral je gevoel!


Wat ik vandaag met jullie wil delen is een van de kaarten die ik gisteren trok van het orakel,
Boodschappen van de Engelen van Doreen Virtue; Astara

Je verdient het allerbeste! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.

In het verleden was je tevreden met minder dan je echt wilde. Maar dat zal niet meer gebeuren. Ik ben er om je te helpen je lat wat hoger te leggen. Ik ben er ook om je te laten zien dat je op geen enkele manier meer hoeft te sukkelen met jezelf. Het is helemaal niet egoïstisch om een beter leven te willen. Hoe meer je zelf ontvangt, des te meer je aan andere mensen kunt geven. Als jij ons toestaat om jou iets te geven, krijg je ook alle noodzakelijke hulpmiddelen aangereikt voor je levensopdracht. Jij kunt ook andere mensen inspireren als je ze laat zien dat het spirituele pad je alles geeft wat je ook maar nodig hebt.

Het Universum en de Engelen willen dat je plezier hebt in je leven. Gelukkig zijn is een heilig aandeel van je eigen Goddelijke missie. Wat we er ook aan kunnen doen om vreugde en vrede aan te brengen, vraag het ons maar. We hebben gemerkt dat je ons niet graag om hulp vraagt. Misschien voelde het voor jou alsof je het niet verdiende of dat je het van iemand anders zou afpakken als je ons om hulp zou vragen. Het Universum kent echter alleen maar overvloed en de mens is het enige schepsel dat in schaarste gelooft. Deze kaart helpt je er aan herinneren dat het Universum en de Engelen jou alleen maar kunnen helpen als jij ons er om vraagt.

De beschrijving heb ik hier gevonden.

En mijn blogpost van vorig jaar is ook wel leuk om nog eens te lezen, dag 1 van mijn engelenblog. Die dag bedacht ik me om dit blog te starten :), ik volgde mijn gevoel ;).
Hier is de link.


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...