zaterdag 27 april 2013

Serena - Engel van overvloed

Ik trok net weer eens een kaartje via mijn Doreen Virtue app 'Messages from your Angels' en ik zocht voor jullie even de Nederlandse vertaling op http://www.frederike.eu/kaartentrekken.html

Mooie kaart en die overvloed kunnen we wel gebruiken financieel dan, met manlief al zoveel weken thuis van werk.
Maar gelukkig zie ik ook de overvloed aan liefde die me omringt, de overvloed aan lieverds die me hier in blogland omringen en lieve en leuke reacties achterlaten, al die warmte die jullie uitstralen en die leuke post die ik mag ontvangen.
Ik voel me een rijk mens met jullie allemaal om me heen, met een lieve man aan mijn zijde en een dochter om trots op te zijn en zo heb ik nog een hele lijst waar ik dankbaar voor ben.

Heb nog een mooi weekend lieverds! Knuff!


Serena:
Ik ben de Engel van overvloed. Je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het Universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren. Heb vertrouwen!

Het Universum is de bron voor alles wat je nodig hebt. Zet al je zorgen opzij en stuur ze maar naar mij toe, dan zorg ik dat ze in het Universum op de juiste plek komen. Hoe meer je deze situatie overlaat aan het Universum des te opener je er voor gaat staan. Jouw openheid - net als uitgestrekte armen - verwelkomt de geschenken die wij je geven. Als je je echter zorgen maakt sluit je jezelf af. Het wordt dan veel moeilijker voor ons om de geschenken af te leveren. Je merkt er niets van of je duwt ze weg.

De oneindig creatieve geest van het Universum zorgt er voor dat je financiële steun op onverwachte manieren tot je komt. Een van de redenen waarom je je zorgen maakt is omdat je niet weet hoe je je geld zult krijgen. Je kunt deze zorgen loslaten door vertrouwen in de wetten van het Universum te hebben. Let op zich herhalende gedachten, gevoelens en ideeën. Dat is onze manier van communicatie met jouw innerlijke leiding. Als je deze Goddelijke aanwijzingen opvolgt, komt de ondersteuning voor jou zonder dralen of uitstel op engelenvleugels aangevlogen. Hoe meer je kunt ontspannen en een groot vertrouwen er in hebt, des te sneller kunnen we deze giften bij je afleveren.


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...