vrijdag 10 mei 2013

Engelen sjaaltje

Vandaag deel ik even het engelen sjaaltje dat ik uit Turkije kreeg van een vriendin van ons uit Miami en de buurvrouw.
Het is de vriendin van de buurvrouw, maar als ze hier is ga ik altijd met haar wandelen in het bos. Nou ja een wandeling maken ;) en vorig jaar heeft ze een fiets van me geleend (en de keer daarvoor ook toen ze op bezoek was) dan is ze toch lekker mobiel.

Ze waren deze keer met hun tweetjes op vakantie geweest in Turkije en hadden deze engelen sjaal voor me uitgekozen, denkelijk ga ik hem om een tarot set doen of om een steen wikkelen. Hij is niet zo heel groot en nu ook nog helemaal gevouwen ;).

Lieverds vandaag vertrekken wij op vakantie, als ik ergens Wifi heb kom ik hier natuurlijk engelen met jullie delen, maar er zullen ook momenten zijn dat dat niet gaat lukken.

De laatste afbeelding vond ik vannacht op Facebook bij 'Ask an Angel' met deze tekst erbij;
"Hand over all worries to your Angels. Go ahead, the Angels are always there and waiting to help you!"


Angelic Love from Susan





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...