zondag 26 mei 2013

Nog meer engelen in Rome

Goedemorgen lieverds, de wekker ging hier alweer vroeg af in Milaan, 7.27 uur. Ja we willen op tijd vertrekken om naar huis te gaan rijden en als ik dan de wekker toch zet dan wel op van die engelen tijdstippen ;).

Gisteren zag ik trouwens op de tomtom dat we nog 17 minuten moesten rijden en dat we om 17.17uur aan zouden komen.
Dus zocht ik dat eens effe op in mijn engelengetallen app van Doreen Virtue.
We hadden namelijk een beetje pech gehad met de auto, hij was oververhit geraakt, lampjes gingen branden die niet horen te branden, dus snel ergens aan de kant gegaan om de motor te laten afkoelen zodat manlief het waterpeil en het oliepeil kon checken.
Daarop toch maar besloten om in Milaan te blijven en niet ook nog eens door de bergen van Zwitserland te rijden, nou ja eigenlijk al iets eerder ;). Ik had namelijk het idee dat het het werk van de engelen was dat we een nachtje in Milaan moesten blijven.
Ik had aartsengel Michaël al eerder aangeroepen toen we in de file voor de tol stonden, omdat ik wel dacht dat manlief en de Mini wat hulp konden gebruiken. Hij was toen al oververhit aan het raken en de verwarming moest weer aan.
Ik had al tegen manlief gezegd dat we ook wel met creditcard konden betalen ipv cash (en dus uit de file konden en meteen door konden rijen) maar dat had hij of niet gehoord of niet willen doen, dus toen ik zag dat er een moment kwam om gemakkelijk de rij uit te gaan het nog maar eens voorgesteld.

Maar okay de engelen getallen en wat de boodschap van de engelen was én natuurlijk wat collages met engelen uit Rome, die ik dacht al met jullie gedeeld te hebben ;).

17= The angels applaud you for staying positive and optimistic. They say that your optimism is warranted, as your affirmative thoughts are coming true. Keep up the good work, as you’re on the right path!

1's and 7's, such as 177 or 117 ~> This is confirmation that you are doing great. You are on the right path, so keep going! This is a sign that you have choosen your thoughts well and that you should focus even more steadily on your objectives.

De laatste zocht ik even op in mijn notities en kopieerde ik eens van de volgende site : http://www.myspace.com/karing4U/blog/266980504


Angelic Love from Susan







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...