vrijdag 26 juli 2013

5.25uur en de boodschappen van de Engelen

Vanmorgen om 5.25uur werd ik wakker, ik weet niet meer of ik al lag te piekeren, maar ik had de behoefte om een kaartje te trekken. Om precies 5.35uur was ik ermee klaar, die getallen combinatie zocht ik natuurlijk ook even op. 

De kaarten en de boodschappen bij de nummers zijn allemaal even positief en ik probeer dan ook alle vertrouwen te hebben dat ik de juiste weg ingeslagen ben. 
Tsja soms twijfelt een mens wel eens of het goed voor je is, maar het voelt verder ook goed hoor. Een aantal van jullie weet wel waar ik het over heb ;). 

Ik ga weer verder op mijn pad lieverds, sorry dat ik hier niet meer veel gepost heb, de inspiratie ontbrak me ook gewoon naast het feit dat de dagen voorbij vliegen en manlief en dochterlief vakantie hebben (de eerste verplicht ;)). Knuff!


Angelic Love from Susan

Ps. Nederlandse beschrijving van de kaarten kun je hier vinden; 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...