zondag 15 december 2013

Boodschappen van de Engelen zijn altijd positief

Goedemorgen lieverds daar ben ik ook weer eens, de dagen vliegen hier voorbij maar niet zonder dat er wat engeltjes uitvlogen ;). 


Ik stuurde een gepimpte verjaardagskaart naar mijn 80 jarige tante met twee gerecyclede kerstkaarten engeltjes. En ook met een klein kaartje met wel een heel toepasselijke boodschap 'wees blij met het kind in jezelf'. 


Gisteren had ik deze nog met jullie willen delen...wat de kalender vandaag zegt weet ik nog niet...hij staat beneden en ik lig nog lekker in bed ;). 

Ik was met een vriendin aan het mailen toen ik opeens zoiets had die wijsheid wil ik ook met jullie delen ;), nee niet die wat hierboven staat...maar dat boodschappen van engelen altijd positief zijn. 

Weet je de boodschappen op de orakel kaarten van Doreen Virtue zijn ook altijd allemaal positief. 
Maar er zijn mensen die daar moeite mee hebben, ook mensen die toch al lang met het spirituele bezig zijn...'want het leven is niet altijd positief en hoe moet je dan zo'n kaart beoordelen als je alleen maar positieve boodschappen op zo'n kaarten leest?' vragen ze zich dan af. 

Als eerste zijn Doreen Virtue haar kaarten niet bestemd om er voorspellingen mee te doen. Zie ze als gidsen op je weg, op je levenspad. 
Ze reiken je hulp aan, ze geven je steun in moeilijke tijden. 

Mij hebben ze altijd veel geholpen, ik merk ook dat ik ze in moeilijke tijden veel vaker gebruik. Ik heb zelf heel wat orakelsets van haar, in het Engels maar ook in het Nederlands. 
En ze hebben me er echt vaak doorheen getrokken in tijden dat ik het zwaar had. 

En aan die positieve boodschappen herken je dus ook dat het booschappen rechtstreeks van de engelen zijn. 
Op andere kaartensets van anderen zie ik dat het boodschappen zijn van de maker, schrijver zelf...


Als je nu ook zo'n orakelset van Doreen Virtue zou willen aanschaffen of voor kerst zou willen vragen dan is tegenwoordig de keuze wel erg groot. Ik denk wel dat er snel zo'n 15 sets zijn. 
Natuurlijk heb ik mijn favoriete er tussen zitten, maar laat je lekker door je gevoel leiden. 
Als je een spirituele winkel in de buurt hebt waar ze ook kaarten dozen open hebben liggen, ga dan eens een kaartje trekken en kijk welke je aanstaat van haar orakelsets...anders is bol.com ook een goede optie (vooral als je goed in Engels bent...de engelse orakelsets zijn van een andere kwaliteit en de meeste hebben een gouden laag aan de zijkant van de kaart...en ze zijn goedkoper als de Nederlandse ;)). 

Okay lieverds dit leek wel op een verkoop praatje, was niet echt de bedoeling hihihi...ik wilde jullie er alleen op wijzen dat engelen boodschappen alleen maar positief zijn ;) en ja soms sla ik een beetje door hihihi. 


Oh ja er vlogen ook nog engeltjes uit naar diverse lieverds, Yvonne kreeg jammergenoeg een lege envelop. 

Maar lieverd je nieuwe envelop ligt klaar, maar het engeltje past niet door de brievenbus versmallers dus nog even geduld. 

Annemie haar dochter Nele kreeg toch nog een kralenengeltje...

En er vlogen engeltjes uit voor de christmas diy ornaments swap...

en kralen engeltjes met een boodschap...voor de verkoop om stichting tuinderij de Ganzert te ondersteunen van lieve Essebes. 

Lieverds ik ga het ontbijt op bed verzorgen, effe lekker lui in bed...wie weet gaan we nog wat ondernemen...een hele fijne zondag nog gewenst! Dikke knuffels!


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...