maandag 6 januari 2014

Engelenpost en meer

Ik kreeg van het weekend lieve engeltjes in de post...

Dit lieve engeltje kreeg ik van Esther, samen met een lief kaartje en een heleboel kerstzegels.
Dankjewel lieverd, er is al een toepasselijk bedankje jouw kant op ;). 

Esther spaart postzegels voor me zodat ik er weer lekker creatief mee aan de slag kan. Deze lieve engelenafbeelding is van een kaart die Esther zelf kreeg, lief hè dat ze deze aan mij stuurde :). 

En dit lieve kaartje kreeg ik van MiM, so cute en inderdaad MiM weer eens heel anders, I love it <3. 

En dit lieve stempeltje zat binnenin (en natuurlijk ook nog lieve groetjes aan de andere kant ;)). 
MiM, de stempel Queen, verkoopt dit stempeltje ook, http://mimstasjes.blogspot.nl/2013/12/voorbereidingen-kerstmarkt.html hier blogde ze er over. 
Okay ik weet dat de kerst al voorbij is, maar voor engelen liefhebbers is er altijd een tijd om engeltjes te stempelen ;). 

Ik kocht mezelf by the way voor kerst een nieuw set orakelkaarten van Doreen Virtue, van de kadobon die ik vorig jaar van mijn dochter kreeg. 
Ze kocht een bon bij de Tuinen en ik had onlangs ook nog een vvv kadobon gekregen en zo deed ik me het orakelset 'Engelen en Romantiek' van Doreen Virtue kado. Het boekje Droomkabouters kreeg ik er gratis bij ;). 

Boodschap van mijn Doreen Virtue perpetual calender; 

You can call upon us by thinking the thought 'Angels, please help me!
Asking God to send more of us to you.
Visualizing us surrounding you or your loved ones. 
Writing a letter to us
And using angel oracle cards. 

Je kunt ons aanroepen door de te denken 'Engelen, help me alsjeblieft!'
God te vragen om meer van ons naar jou toe te sturen.
Visualiseren dat wij jou of je geliefden omringen. 
Een brief aan ons te schrijven. 
En engelen orakel kaarten te gebruiken. 

Nou lieverds ik doe dit soort dingen regelmatig, ik zeg regelmatig de affirmatie dat ik omringd wordt door engelen. Ik roep ze ook wel eens echt voor hulp aan als ik ze dringend nodig heb, maar dat kun je natuurlijk ook met kleine dingen doen...je hoeft je geen zorgen te maken dat je ze van dringendere zaken weg haalt. En engelen orakelkaarten gebruik ik regelmatig :D. 

En last but not least maakte ik dit engeltje vandaag van zo'n zelfde kaart :) en ze vloog al uit...


Angelic Love from Susan







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...