donderdag 2 januari 2014

Happy New Year en uitgevlogen engeltjes

Dag lieverds natuurlijk kom ik jullie hier ook nog even een gelukkig nieuwjaar toe wensen!


Ik realiseer me net dat dit blog inmiddels ook al weer twee jaar bestaat, afgelopen jaar heb ik hier niet zoveel blogposts gepost. Of dat dit jaar gaat veranderen weet ik niet ;). 

Maar toch vliegen er nog regelmatig engeltjes uit, dit jaar zijn er zelfs met kerst heel wat engeltjes uitgevlogen die ik van kerstkaarten recycelde. 

Ik maakte zelfs wat nieuwe als nieuwjaars engeltjes...

En eindelijk kwam ook engeltjes post aan bij Conny en Yvonne. Conny won bij mijn ander blog kersthangers en bestelde een amethist engeltje bij mij...ik deed er een kralen engeltje bij als kado. 

En natuurlijk zijn engelen overal om me heen. Vandaag zag ik deze engel op het kerkhof toen ik er overheen fietste. 

Ik trok gisteren deze prachtige engelen kaart bij een jaar trekking van mijn Doreen Virtue app ;). 

Deze prachtige engel zag ik bij onze vriendin Pat, ze kocht deze bij de Xenos, ik deed nog een poging om manlief aan te zetten om deze als kerstkado te kopen. Maar hij vond dat het al druk genoeg was in ons huis, zei hij na de kerst. Mmm daar zijn de meningen over verdeeld ;). 
Ik had hem graag boven ons nieuwe ladenkastje willen zetten, we shall see of ik hem zelf eens koop of dat ik er wat anders zet. Heb nog een mooie jugend stil dame plaat in de aanbieding. 

Ik kreeg ook nog een engeltje van Maddy met de post, mmm zie dat de foto niet echt geweldig is (ik kreeg namelijk ook andere leuke post van Multivroon en Els). Ook Nanabee stuurde me ook nog engeltjespost en het boekenlegger engeltje heb ik ook nog niet gedeeld. 

Okay lieverds nu ga ik er vandoor, ik heb nog wat in te pakken voor morgen. Een engelen kadootje voor mijn vader. Ik heb postzegel engeltjes voor zijn verjaardag gemaakt en ook nog wat anders, dat deel ik binnenkort wel op mijn creatief blog ;). 


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...