woensdag 2 april 2014

De groetjes van een aardse engel

Hallo lieverds ik ben net terug van een wandeling in het bos dat op loopafstand (5min) ligt van ons huis. Ik wandel er nog veel te weinig naar mijn zin, maar wil dat zekers meer gaan doen. 


Het is zo heerlijk om in de natuur te verblijven, de vogeltjes te horen fluiten, omringd te worden door prachtige bomen, maar ook door elfjes...de engelen van het bos :). 

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik dat niet ben op die foto, maar had vanmorgen vroeg al besloten vandaag toch echt tijd te maken voor een engelenblogpost dus op Etsy gezocht op 'angels' om wat leuke afbeeldingen, creaties van anderen met jullie te delen. 

De bovenstaande creatie is van life and death customs, pff wat een naam ;) hihihi. 

Oh en deze chow chow tas van Margarita Kriebitzsch...oh smelt...
Ik ben opgegroeid met chow chows en toen ik deze zag...tsja die moest ik gewoon bewaren en met jullie delen. 

Och weet je wat even een foto uit de oude doos, samen met mijn twee lievelingen. 
Ik krijg al tranen in mijn ogen van de liefde die ik voelde voor deze honden. 
Ik deelde als tiener al mijn zorgen met deze lieverds. Allebei totaal verschillend, maar ik was echt gek op ze. Katja en King (hij zit naast de muur met die lieve glimlach :)). 

En last but not least deel ik deze bijzondere vleugels die je kunt kopen op Etsy bij Yaya Han. 

Gek is dat eigenlijk ik die zo gek op engelen ben en ik heb nog niet als engel of elf rond gelopen op de Elf Fantasy Fair. 
Wel al vaker het plan gehad...
Maar misschien komt dat ook gewoon doordat ik natuurlijk al een aardse engel ben hihihi. Ik heb al vleugels in het dagelijkse leven :). 

Ik heb ze ook echt gevoeld na de inwijding als reiki master. Ik moest rustig blijven zitten (en zolang als ik nodig achte) na de initiatie en werd alleen gelaten. Normaal heb ik na 5 minuten dan al zoiets laat ik maar opstaan, maar het was heel bijzonder het voelde alsof ik vleugels kreeg aangemeten op mijn rug. En natuurlijk bleef ik dat hele proces lekker zitten ;). 

Lieverds ik wens jullie een hele fijne dag en geef jullie dikke knuffels van deze aardse engel ;). 


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...