woensdag 21 mei 2014

Engelen in Aken

Afgelopen zondag waren we weer eens een keer in Aken centrum (om een rommelmarkt te bezoeken...zie mijn 365 dagen creatief blog) en terwijl we op zoek waren naar een parkeerplek zag ik opeens een beeld van Aartsengel Michaël in mijn ooghoek. 
Gelukkig parkeerden we net even verderop, Parkhaus am Dom heette het.


Ik kan er niks aan doen maar als ik opeens zo'n engelenbeeld zie wordt ik helemaal happy. 

Zo ziet de kerk er uit ;)...in het spiegelbeeld...

Dit was de eerste foto die ik maakte...nou ja op mijn oogvlies had ik natuurlijk ook al een foto gemaakt ;). 

Ik heb even gegoogled op de naam van de kerk, het is blijkbaar een Grieks Orthodoxe kerk (we zijn er niet in geweest) ; Griechisch-Orthodoxe Kirchengemeinde St. Michael / St.Dimitrios Bischof

En iets verderop hing deze in een winkel...

Manlief wees me erop of ik gezien had dat deze engel het rek vast hield...het kledingrek hangt er in feite aan...

Door een winkelruit fotograferen is niet de makkelijkste opgave met een iPhone ;). 

Verder geen foto's gemaakt van engelen op de rommelmarkt...maar gewoon lekker gerommeld :). 
Wel heb ik onderweg ergens in het centrum nog een Maria beeld vastgelegd. 


Niet ingezoomd deze keer want dit was vlakbij allerlei kraampjes ;). 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...