maandag 23 juni 2014

Zorg goed voor jezelf, zodat je ook goed voor anderen kunt zorgen

Vanmorgen draaide ik mijn 'perpetual calendar' van Doreen Virtue om naar 23 juni en ik kom deze boodschap toch even met jullie delen. 


De engelen kaarten wijzen er regelmatig op om goed voor jezelf te zorgen, want als jij niet goed voor jezelf zorgt kun je ook niet goed voor anderen zorgen. 

Durf dus te ontvangen, je hoeft niet altijd meteen wat terug te doen, maar hoe keer je durft open te staan voor geschenken...dat hoeft natuurlijk niet alleen in materiële zin gezien te worden...tijd, ideëen...zijn ook geschenken...hoe meer je ook aan anderen kunt geven. 


En daarop volgend trok ik net op mijn app 'messages from your angels' ook van Doreen Virtue een kaartje voor jullie, maar ook voor mij ;). 

Ik heb meteen even de Nederlandse beschrijving erbij gezocht, leest toch net wat makkelijker ;). 


Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen 'nee' als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.

Mystique

Je bent op de juiste weg! Hoewel het misschien veel tijd en inspanning lijkt te kosten kun je gewoon doorgaan. Je zult uiteindelijk vooruitgang boeken op de door jou ingeslagen weg. Als je naar een bepaald doel toewerkt moet je soms flexibel zijn. Maar op dit moment moet je aan jouw overtuiging blijven vasthouden. Als je compromissen gaat sluiten verwatert het Goddelijke plan dat je aan het manifesteren bent.

Weersta de drang om je te onderwerpen of het andere mensen naar de zin te maken. Uiteindelijk zullen deze mensen heel blij zijn met het resultaat. Je volgt een Goddelijke koers en andere mensen zijn misschien niet ingewijd in de inzichten die je volgt. Doe je best om deze inzichten uit te leggen aan de mensen die er bij betrokken zijn, maar je hoeft jezelf er niet om te verdedigen. Kijk naar de afbeelding van mij. Ik kom vanuit het duister naar het licht. En dat doe jij ook. Je weet heel goed wat je aan het doen bent en wij in het Universum zijn er om jou volkomen te ondersteunen!


Bron; http://www.frederike.eu/kaartentrekken.html


Heb een fijne dag lieverds!

Angelic Love from Susan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...