woensdag 24 december 2014

Kersttijd en vergeving

Goedemorgen lieverds ik ben alweer eens midden in de nacht wakker en trok wat kaartjes in een poging tot daarna weer te kunnen slapen. 
Mijn kaarten hebben allemaal met hetzelfde thema te maken, de eerste legging van de Angel therapy cards met me vrijmaken van negatieve energie en de tweede legging gaat over vergeving. 


In de kersttijd houdt je je vanzelf wat meer bezig met je geliefden, met geliefden die er niet meer zijn in levende lijve of met geliefden waar je geen contact meer mee hebt en die je mist in deze tijd dat families bij elkaar komen. 

Het gemis van manlief zijn kinderen om ons heen speelt ieder jaar wel weer op, natuurlijk ook door het jaar heen hoor. 
Ik ga even niet precies uitleggen hoe en wat, want dat wordt een te lang verhaal en ik wil eigenlijk ook geen vervelende dingen zeggen/schrijven die altijd online zullen blijven. Ik wil me op vergeving richten, datgene wat de kaarten me willen zeggen. 

Alleen liefde zien in iedere persoon en daardoor healing brengen aan deze situatie. 

Vertrouwen hebben dat alles goed komt. Dat alles zo is zoals het nu moet zijn. 

Mijn onvergeeflijkheid aan God en de engelen geven, zodat ze mijn hart kunnen verlichten. 

In deze volgorde trok ik de kaartjes van mijn Doreen Virtue app Angel Tarot cards, in een verleden heden toekomst legging. 

Ik ging ook nog even op zoek naar een mooie kaart om er een kerstgroet van te maken en zie hier wat die beschrijft;

Weer precies hetzelfde om compassie te hebben, te vergeven en om beschuldigingen los te laten. 
Jip daar heb je grote innerlijke kracht voor nodig, als Leeuwin spreekt deze kaart me natuurlijk enorm aan. 

Maar ook al ben je geen Leeuw van sterrebeeld toch kun je die hebben of vragen aan de engelen om je daarmee te helpen als deze thema's ook in je leven spelen. 



Als laatste nog deze cijfercombinatie toen ik wakker werd en mijn nieuwe achtergrond op mijn iPhone. Ik trok die kaart ook pasgeleden en vond dat het tijd werd voor een vrolijke achtergrond ipv een simpele lotusbloem. 

Lieverds heb hele fijne dagen, wij doen het rustig aan en vieren alleen vanavond in heel klein familieverband samen met mijn dochter en haar vriend. Wij zijn niet bepaald gezellig met deze tijd en nestelen ons lekker in met ons tweetjes, urenlang films kijken samen in bed dat is onze manier van kerst vieren.


In mijn alleenstaande moeder tijd was ik eigenlijk altijd alleen met de kerstdagen en heb er ook verder nooit problemen mee gehad. Dochterlief vierde het bij haar vader en ik af en toe met vrienden en verder in mijn eentje en beschouwde deze kerstdagen als gewone dagen net als andere dagen...
En ik vond mezelf daardoor ook helemaal niet zielig omdat ik alleen was, ik hoop als je alleen bent dat je dat ook zo kunt bekijken...het is vandaag woensdag, morgen donderdag en daarna is het alweer vrijdag ;). 


Angelic Love from Susan


Ps. Er vlogen weer een heel aantal engeltjes uit...gemaakt van gerecyclede kerstkaarten
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...