donderdag 1 januari 2015

Het vierde jaar...NewYear's Day!


Goedemorgen lieverds ik ben vandaag alweer 3 jaar geleden mijn engelenblog gestart en ga mijn vierde jaar in vandaag. http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/01/day-1-new-years-day.html was mijn allereerste blogpost. 
Wat zal dit jaar me/ons brengen?


Ik ben miss Positive herself en kijk graag het leven vol goede moed tegemoet, kijk naar het beste in mensen, in situaties, in uitdagingen. Probeer te achterhalen wat de les is in moeilijke situaties...


Natuurlijk heb ik ook mijn momenten dat ik twijfel, pieker, stress heb. 
Veranderingen horen bij het leven en hoe graag ik ook in mijn veilige wereld wil blijven, veranderingen staan altijd wel weer om de hoek te kijken. 


Op kerstavond, nou ja aan het kerstontbijt kregen we op het werk veel veranderingen te horen waar we niet blij van werden. Onze geliefde werkbegeleidster (onze enige) moet een andere taak binnen ons bedrijf gaan vervullen.
Ze twijfelt nog en we hopen allemaal stiekem dat het toch zo blijft zoals het is want ook al hebben we nog geen vruchtbare afdeling, we doen het goed samen. Haar vervangster heeft denkelijk niet die naaiervaring/opleiding die er nodig is om onze afdeling goed te begeleiden en ik heb er grote vraagtekens bij.


Maar okay ik zal geduldig moeten afwachten wat het ons gaat brengen en ik heb er al wat traantjes om moeten laten. Maar toch vraag ik me ook af wat deze veranderingen me persoonlijk gaan brengen en wat mijn weg in deze is. Zit ik dan nog wel op mijn plek? Blijf ik met plezier naar mijn werk gaan?? Met de dame in kwestie heb ik namelijk al een paar mindere ervaringen mee, ze komt me daardoor over als iemand die weiniger respect voor een ander heeft, we gaan het zien, maar dit hele gedoe betekent dat we dus met ons allen twee weken in onzekerheid verkeren, niet echt prettig zo met die feestdagen. 


Maar terug naar wat dit jaar me gaat brengen met mijn blog, ik heb erover gedacht om weer iedere dag een engel te gaan delen. Maar ik twijfel of ik daar dan wel weer het doorzettingsvermogen voor heb of dat mijn pad is waar ik me op moet gaan richten. Jullie zullen het gaan zien, ik zal in ieder geval proberen om me hier weer wat vaker te gaan melden, engelen genoeg om me heen om te delen ;). 


Tussen de stukjes tekst deel ik plaatjes die ik tegenkwam op de facebook pagina van Doreen Virtue, het engelengetal waarmee ik wakker werd, kaartenafbeeldingen die ik vanmorgen trok voor het nieuwe jaar, voor deze verandering die nu speelt...


Heb een fantastisch jaar lieverds! Vergeet niet om de engelen om hulp te vragen, je hebt namelijk je eigen vrije keuze daarin, ze mogen zich niet zomaar met je bemoeien (wel in nood situaties) dus roep ze aan!
En nee je haalt hun niet weg van belangrijkere taken, er zijn meer dan genoeg engelen en beschermengelen en aarts engelen en zelfs ook aardse engelen om je heen om je te helpen. Just ask!!

Dit was by the way mijn eerste kaart :D  

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...